Followers

Thursday 22 March 2012

Annisa Dress

ANNISA DRESS
HARGA: RM148








'Annisa Dress' (jubah moden) adalah merupakan koleksi terbaru dalam Az Zara Closet. Perinciannya adalah hasil buah fikiran dari Az Zara sendiri berinspirasikan jubah-jubah moden yang telah pun terdapat di pasaran masa kini. 'Annisa Dress' diperbuat dari fabrik 'Anne Cavalli' yang berkualiti, yang sama digunakan untuk menghasilkan sut/blazer, namun ianya selesa dipakai kemana saja. 

'Annisa Dress' sesuai digayakan oleh semua wanita dari pelbagai peringkat umur; baik yg muda mahupun yang sudah berusia. Berinspirasikan jubah, maka 'Annisa Dress' ini terlihat longgar oleh pemakainya meskipun terdapat perincian di pinggang yang akan memberikan efek langsing kepada si pemakai. 

Sesuai digayakan ke mana-mana sahaja, sama ada ke pejabat, ke majlis-majlis mahupun menghadiri kuliah. Datang dalam 4 warna yang menawan; pink, biru gelap, gray keunguan dan hijau. 

'Annisa Dress' dibawakan dalam 4 saiz yang berlainan iaitu M, L, XL dan XXL. Saiznya yang sedikit besar dari kebiasaan; contohnya; jika biasanya anda memakai pakaian saiz L, maka anda patut memilih saiz M untuk dress ini. 

Kami ingin memberi peluang kepada mereka yang bertubuh besar untuk turut sama bergaya seperti yang lain ^_^

P/S: Harga di atas sudah termasuk postage!! Cepat! Cepat!


No comments:

Post a Comment